Google vidí budoucnost v mobilních za?ízeních a statistiky mu dávají za pravdu. Vyzval nás k mobiliziaci našich stránek, která v blízké budoucnosti po?ádn? zat?ese SERP. Stane se tak 21. dubna 2015. Jenomže, aby web vypadal hezky na mobilech nesta?í. Co t?eba rychlost p?ipojení? Jsme p?eci v ?esku. Existují zde stále místa, kde pojem megabit je sprosté slovo. P?itom zdali na výsledky vyhledávání ?ekáme n?kolik vte?in anebo je máme naservírované hned m?že rozhodnout, kdo se stane novým oblíbeném vyhledáva?em.
Google tak p?ináší speciální verzi mobilního vyhledávání pro pomalý internet. K p?epnutí bude docházet automaticky. Nejsou zve?ejn?né žádné parametry rychlosti, kdy se tak stane. Nebude na to mít vliv nastavení prohlíže?e ani telefonu. Není ani pot?eba žádná aktualizace. Vše tedy bude vyhodnocovat server Google.
Více prostoru dostanou organické výsledky. Zmizela Google maps, infoboxy a v?tšina reklamy. Tyto informace jsou celkem podstatné, pokud optimalizujete t?eba pro restauraci, která má sídlo v internetové pustin?. Mén? reklamy více organických výsledk?, znamená že se budete muset spolehnout na SEO. Ovšem díky lokálnímu vyhledávání by to nem?l být problém. Takže pokud nejste v Google places, je na?ase se tam nechat p?idat.
Související články
Srpnový ob?žník z digitálního sv?ta 2017
Cílem nové kampan? je podpo?it focení na iPhonech a kampa? #ShotoniPhone, kdy Apple bude na svém profilu zve?ej?ovat fotografie vytvo?ené na…
Google pomalu spouští mobile first index
Finální verze mobile first indexu znamená, že Google se nejd?íve pokusí zjistit jestli váš web je optimalizovaný pro mobilní telefony. Pokud…
Google nasadí reklamu na svou homepage, chce prost? víc pen?z
Tento rok má Google v plánu velice kontroverzní nasazení reklamy na domovskou stránku své mobilní aplikace, kterou mají snad všechny mobily s…