Máte na stránce prvky, které brání p?ístupu k obsahu? Google ?íká ne!
404m.com, 9. června 2015 ve 10:44:17,Ur?it? znáte nep?íjemná popover okna, která vás vyzývají k zadání e-mailu pro odb?r novinek. Pop?ípad? ješt? horší variantu, kdy musíte n?kolik vte?in trp?t reklamu, než se kone?n? objeví obsah. Anglicky se tyto prvky nazývají interstitials a v p?ipravovaném update Google algoritmu, který má za cíl ovlivnit výsledky pro mobilní za?ízení, jsou považovány za negativní faktor. Ovšem Maile Ohye z Google oznámila na konferenci SMX Advanced, že se bude tato zm?na týkat i tablet? a desktop?. Tedy všech.
Je p?itom jedno jestli máte v úmyslu vyzvat uživatele k potvrzení v?ku, souhlasu s uložením cookies anebo mu prost? p?es obrazovku plácnete reklamu. Pokud tím zakryjete n?jaký obsah, znamená to negativní hodnocení.
Rozší?ení interstitials jako negativního signálu pln? chápu. Jakmile na m? v n?jakém ?lánku vysko?í žádost o p?idání do e-mail listu, stránku zavírám. Pro m? osobn? je to horší než agresivní reklama (nepoužívám Adobe Flash a animované GIF zastavím stiskem ESC). Když nad tím p?emýšlím, kdyby mi dal možnost Google nastavit váhu signálu v personalizovaném vyhledávání, tak sb?ra??m e-mail? s popover dám to nejhorší hodnocení. Takže by se mi zobrazovali p?es supplement indexem. A myslím si, že nejsem sám. Pokud n?kdo chce m?j e-mail a v??í si, že jeho obsah za to stojí, a? výzvu o p?idání do p?idá na konec ?lánku.
Související články
Vyplatí se AMP?
Na Search Engine Land vyšel zajímavý ?lánek o AMP (Accelerated mobile page). AMP je v podstat? stránka s osekaným HTML, CSS a JavaScript, kterou…
Jak se Google dívá na obsah, který se objeví až po kliknutí?
Dlouhé roky lidem vrtá hlavou jak Goolge posuzuje obsah na stránce, který není ihned po na?tení vid?t. Chová se k n?mu stejn?? Dává mu…
5 tip? od zkušených affilák?
M?l jsem možnost nahlédnout pod ruce pár affilák?m, kterým se celkem da?í. To znamená, že vyd?lávají v p?epo?tu alespo? 50K CZK/rok. Možná…