MailChimp.com změnil před časem poměrně radikálně podobu svého prostředí na rozesílky. Člověk si na to jen těžko zvyká a musím uznat, že některé změny nejsou zrovna ku prospěchu tohoto nástroje.
Velké změny, kterými prošel MailChimp.com, jsou ovšem dobrou příležitostí, jak ušetřit náklady. Stačí hledat a nahlásit MailChimpu chyby. Za to byste měli dostat slevu z měsíčního poplatku. Jeden můj klient přišel na chybu ve statistikách a dostal měsíc provozu zdarma. Při jeho velké databázi to byla zajímavá částka. Další peníze můžete ušetřit (10 % z měsíčního poplatku) při autorizaci vašeho přístupu do MailChimpu přes službu AlterEgo. Služba je zdarma.
O autorovi Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.
Související články
Jak si vedou monetizace?
Poslední dobou trochu flákám psaní blogpostů na cn130.com. Nějak teď nemám moc času. Pár projektů padlo a chce to zaplnit díru v…
Doména Voice.com prodána za 30M USD
Tak tu máme opravdu velký prodej .com domény, který se za?adí do historických tabulek. Spole?nost MicroStrategy prodala jednu ze svých top…
Spole?nost Verisign nebude zvedat cenu .com a .net domén
Každoro?ní zvedání cen .com a .net tentokrát neprob?hne. Spole?nost Verisign to oznámila na svém blogu v reakci na sv?tovou pandemii viru…