I maličkost, která nefunguje v Google jak by měla, může vést k velkým problémům a stát komerční subjekt peníze anebo minimálně nervy. Jeden „rozbitý“ Google Knowledge Graph takto potrápil pekařskou společnost Greggs na anglické verzi Google. No schválně se podívejte, jak by jste řešili takovýto problém?
Když se kouknete na logo očividně není něco v pořádku. Vlastně je něco pořádně špatně. Falešné logo pochází ze satirického webu uncyclopedia.com, který má parodovat Wikipedii. Myslím si, že nejsem sám, kterého by zajímalo, jak vlastně někoho v Google mohlo napadnout, že právě to je ideální zdroj pro oficiální loga společností? Podobná problém totiž měl i PC WORLD. U něj se ve sloganu objevovalo „Like hell, but with worse customer service.“
O tom, že se dá s Google Knowledge Graph manipulovat se ví už delší dobu. Zatím jsem se tomu ale nijak zvlášť nevěnoval. Doposud jsem si myslel, že hlavním zdrojem informací jsou Google plus účty a ty mi nepřišlo jako lehké ovlivňovat. Že bude ale Google tahat loga k oficiálním webům ze satirického webu mě opravdu nenapadalo :)
Související články
Jak v roce 2019 Wikipedia p?išla o 3 miliardy návšt?v z Google
Na hackernoon.com vyšel zajímavý ?lánek, který se v?nuje propadu návšt?vnosti Wikipedie v d?sledku nasazení Knowledge Graphs a Direct Answers.…
Zamyšlení nad ChatGPT a Google
Už jste si hráli s OpenAI ChatGPT? Když jsem jej vyzkoušel poprvé, tak jsem byl velice mile p?ekvapen, jak se strojové u?ení posunulo kup?edu.…
Knowledge Graph od roku 2012 narostl na 500 miliard informací o 5 miliardách tématech
Projekt Knowledge Graph má na starosti analyzovat informace a navzájem je propojovat. Výsledky pak zobrazuje jako speciální karty (infoboxy) ve…