Přirozený linkbuilding je mixem dobrých a špatných zpětných odkazů. I pokud by jste se rozhodli udělat ultra kvalitní obsah, který budete prosazovat pouze čistým budováním zpětných odkazů, nikdy se nevyhnete těm špatným zpětným odkazům. Bad rank je součástí internetu a s tím jak roste poptávka po informacích a statistikách bude to horší a horší.
Na internetu jsou tisíce automatických stránek, které vytváří obsah, tedy spíše generují. Někdy za účelem statistik, jindy prostě jen chtějí mít „žrádlo pro vyhledávače“. Nejznámější u nás je stránka zvoucí se seo servis. Vytváří profily internetových webů. Samozřejmě výsledky jsou natolik unikátní, že je vyhledávače indexují jako samostatnou stránku. Google indexuje 1,63 milionů stránek na této doméně. Přitom právě takovýto odkaz by šel zařadit mezi ty špatné. Jenomže bránit se nemůžete.
Do seo servisu někdo vaší stránku musí vložit. Jsou tu ovšem i nástroje, které si váš obsah vezmou sami. Jejich roboti projdou vaše stránky a vytvoří jim v speciálním katalogu profil. Proč to dělají? Někdy sbírají drobky návštěvnosti z vyhledávačů, jindy prodávají reklamu, v neposledním řadě je i o tento druh dat zájem. Například na profil webu vloží všechny druhy překlepů dané domény a sledují kolik lidí přijde z vyhledávačů na určitý překlep. Registrace takové typo domény jim může něco vydělat.
Co se na rozsáhlých pláních internetu pod rouškou stínu děje, je záhada. Hlavní komoditou jsou zde informace. Z těch se tvoří unikátní obsah, analýzy anebo se rovnou prodávají. Například po zrušení služby Yahoo! backlinks narostla po obdobných službách neuvěřitelně poptávka.
Související články
Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ
Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…
Prodej vašich Webů II.
Takže máme tu pokus číslo dva. Minule se objevila jen jedna nabídka splňující náročné podmínky, a tak si její zadavatel mohl užít…
Made for PlaCla – opravdu jsou tak špatné?
Příchodem nového systému na pay per post reklamu se opět začalo diskutovat o fenoménu, který se nazývá Made For Placla (MFP). Tedy tvoření…