Jak vypadá moderní zákazník

404m.com, 29. dubna 2014 ve 20:38:59, 68x přečteno
Jak vypadá moderní zákazník

Dneska jsem na Twitter našel zajímavou mini-infografiku nazvanou Who is the modern customer. Data pocházejí z roku 2013 a dozvíme se z ní, že na světě je 1 miliarda připojených chytrých telefonů, průměrný dospělí Američan stráví 5 hodin online, 78 % lidí začne nakupovat po použití vyhledávače, 50 % lidí hledá ohlas na produkt či službu na sociálních sítích anebo recenze, 60 % zákazníků očekává reakci zákaznické podpory do 60 vteřin a nakonec že 1 ze 4 lidí zavře stránku, pokud se nenačte do 4 vteřin.

Přiznám se, že jsem dlouho nechápal lidi surfující na svém chytrém telefonu. Ovšem nedávno jsme se přestěhoval a mezi modem a mojí pracovnu se postavilo několik zdí. Vyřešil jsem to pomocí routeru s wifi. No a když už máte bezdrátové připojení, tak občas kouknete na net pomocí chytrého telefonu. Na mé N95 to asi není tak úžasný zážitek, ale číst zprávy se na něm dají. Dokonce mě napadlo, že by se hodil tablet. Ale tak daleko to zatím nedošlo. I když chtělo by to. Spousta věcí kolem SEO a internetového marketingu se motá kolem tabletů a nemít s ním zkušeností je jako dělat SEO a nikdy nezkusit vlastní web.

Zpět k tématu. Na mobilním zařízení se zřejmě nepracuje tak ideálně jako na stolním počítači anebo notebooku ale naproti tomu se pohodlně (myšleno z gauče či postele) konzumují informace. Takže když o něčem přemýšlíte můžete myšlence věnovat více pozornosti. Pokud tedy budeme uvažovat třeba o koupi nějakého produktu či služby můžeme věnovat více času získáváním informací a to za různých okolností (cesta domů autobusem, čekáním u doktora, u jídla atd.)

Dlouhé a kvalitní recenze obohacené o fotky, nákresy a infografiky vzbuzují daleko více důvěryhodnosti. Jenomže pokud máte jednu takovou kvalitní recenzi, kterou jste za pořádnou úplatu propašovali do nějakého známějšího magazínu či blogu a naproti tomu naprosto nepodložený výkřik anonyma na diskuzním fóru či sociální síti, tak co má větší váhu?

Pokračování na: 404m.com

Související články

Guest post: Kvalitá?? Review? ?ízení rizik? – k ni?emu, softwarové projekty jen zdražují a zdržují. A nebo ne?

Za?nu od konce, respektive od Zsoltova prvního ?lánku. Ješt? p?edtím bych ale rád varoval všechny programátory a vývojá?e – dál ne?t?te.…

Blazinec se ctyrmi tablety na stole pro delivery sluzby

Vypada to tak, ze na front counteru ted mame od kazde delivery sluzby jejich tablet. Ani jedna z nich nenabizi API (tak abysme mohli napojit na nas…

Stiznost od zakaznika, nejcasteji jde o penize

Jednou mi nekdo rikal radu: “Kdyz si zakaznik na neco stezuje, tak nakonec vzdy jde jen penize”. Pro majitele firmy je nekdy nepochopitelne proc…


Komentáře

(nezobrazuje se)