Pracovní vytíženost je hrozný mor, nicméně jsem se rozhodl ještě napsat jeden článek předtím, než plně podlehnu létu. Jeho hlavním tématem, jak již napovídá titulek, je výběr dobré domény pro Vaše SEO praktiky.
Pro SEO konzultanty toto samozřejmě představuje důležitý krok, který spočívá ve vyselektování ideální domény pro celý internetový marketing. Někdy to může být velmi jednoduché, ale jindy se může jednat o krok velmi náročný, a to jak časově, tak i finančně.
Identifikoval jsem pár faktorů a vlastností, které musíme při výběru domény zvážit, mezi ně patří především stáří domény, délka domény, klíčová slova a zapamatovatelnost.
Tento faktor je důležitý u vyhledávače Google, a to v takové míře, že s novou doménou nemáte šanci se vyšplhat dopředu bez spadnutí do sandboxu nebo supplemental indexu. Google jednoduše novým doménám nedůvěřuje, kdo by také důvěřoval nějaké rychlokvašce, že? Důležité proto není to, abyste registrovali novou doménu, ale abyste se porozhlédli po internetu a ulovili již zaregistrovanou doménu s určitou historií.
Související články
6.xyz prodána za 125K USD
Asi nejv?tším p?ekvapením v poslední dob? pro m? byl prodej domény 6.xyz za 125K USD. Jedná se zatím o nejdražší prodanou .xyz. A?koliv je…
Jak vybrat dobrou doménu – billboard test
Vybrat dobrou doménu pro váš budoucí projekt je ob?as na dlouho. Za?ínáte pozitivn? nalad?ní, ale ?asem se dostanete do stádia – vše je…
Rozdílný přístup vyhledávačů přináší zajímavé paradoxy
Dneska jsem zrovna koukal jak si vede nejnovější minisites a jak by jsem mohl optimalizovat do budoucna celý proces budování minisite, včetně…