Jak poznat co je dobre podnikani v krizi

podnikanivusa.com, 6. dubna 2020 ve 02:53:06, 7x přečteno

Odstartovat novou firmu behem krize zni jako sileny napad, ale z moji zkusenosti je to nejlepsi doba. Kdyz je krize tak dochazi ve spolecnosti k velkym zmenam. A prave ty zmeny jsou co pomuze k rustu mnohem rychleji nez behem normalni ekonomiky.

Nektere naklady rapidne klesnou a jine stoupnou. Kdyz budou treba masove krachovat  firmy, tak budou klesat naklady na najmy. Da se to rozdelit do kategorii podle toho jake typy firem budou krachovat nejvice. O nektere typy zamestnancu bude mensi zajem a naklady na ne budou klesat. O jine zamestnance bude vetsi zajem a naklady na ne budou stoupat. V podstate si z toho muzete uz ted delat obrazek. Nejakeho materialu a zbozi bude nedostatek. Jineho nadbytek (nevim jestli treba sledujete kolik zemedelcu ted v USA vyhazuje sklizen, vyleva mleko kvuli narusenym dodavatelskym vztahum).

Nechci davat nejake tipy na konkretni podnikani. Chci jen rict jak poznat, ze jste ve spravnem podnikani.  Pro me to je ciste vysledky (prodeje). Kdyz je o produkt/sluzbu zajem a zakaznici plati, tak jste na spravnem miste. V dobe krize neni nutne ladit slozite procesy na akvizici zakazniku. Proste zakaznici vam rvou ruce a vy jim nezvladate dodavat. Ta prvni cast je presne ta dulezita pointa. Ta druha cast je, ze budete mit ruzne problemy. Muze vam chybet kapital. Muzete mit logisticke problemy jak neco nekam dodat. Vas problem nebude, ze nemate zakazniky. Jestli ano, tak delejte neco jineho.

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Pracuj na svem nejlepsim napadu

Ono se to hrozne dobre rika, kdyz uz je po bitve. Podivat se zpet a zhodnotit jak jsem vse dobre udelal. Vsechna rozhodnuti, ktera vedla k uspechu…

Vyborna knizka od Scotta Adamse

Je to takova self-help knizka jak byt uspesny v zivote, ale napsana nesmirne vtipne. Me se na ni libi nejvice to, ze se podle stejnych pravidel…

Jak využít customer lifetime value (CLV) v marketingu?

Mnoho odborník? tvrdí, že jedna z nejd?ležit?jších metrik, které by m?l marketingový manager nebo majitel e-commerce projektu chtít v?novat…


Komentáře

(nezobrazuje se)