Jak si pohrát s myslí lidí – Remarketing – Jindřich Fáborský

404m.com, 28. května 2013 ve 15:27:53, 69x přečteno
Jak si pohrát s myslí lidí – Remarketing – Jindřich Fáborský

Jindřich Fáborský mi byl doporučen jako odborník na téma remarketingu, které jsem na DoD Wedos opravdu chtěl. Popravdě jsem byl na jeho přednášku velmi zvědaví. O tématu jsem měl něco nastudováno, ale když se rozjel tak můj obličej nejlépe vystihuje ilustrační obrázek k tomuto článku. Nesestřihané video najdete zde.

Na začátku je zmíněna myšlenka, že pomocí remarketingu je možné sdělit zprávu. To je velice výstižné a moc se mi ta myšlenka líbí. Pracujete se skupinou lidí, které potřebujete oslovit na základě toho, co zatím udělali a v momentě kdy se vám to povede, můžete pokračovat dál. Upozornit je, že mají v košíku věci, že když nakoupí ještě dnes dostanou slevu, anebo že vyšlo pokračování jejich oblíbené hry. Dá se s tím dělat opravdu hodně.

Co jsem ale do shlédnutí přednášky netušil, je jak to vlastně všechno působí na psychiku člověka. Jak se vypořádá mysl s tím, že reklamy, které všude vidí jsou stejné, anebo reagují na to co vlastně dělá. Jako příklad byl uveden festival a jeho potenciální návštěvník, který si ještě nekoupil lístek. Vedlejším efektem všude se zobrazujících reklam bylo, že měl pocit jako by reklama byla všude. Taková akce musí být obrovská, přece mají reklamu zaplacenou na každí druhé stránce.

Důležitou informací, která zazněla je, že by jste měli sbírat data pro remarketing alespoň rok dopředu. To je věc s kterou můžete začít a nikdy jí třeba nevyužít. Přeci jen je lépe se pojistit do budoucna. Osobně si myslím, že remarekting se dá využít naprosto k všemu možnému. Tato přednáška mě v tom jen ujistila.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Jak prorazit s PPP blogem

Posledních pár dnů jsem obdržel několik dotazů jak prorazit s blogem, který by mohl vydělávat peníze pomocí zveřejňování placených…

Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ

Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…

Stiznost od zakaznika, nejcasteji jde o penize

Jednou mi nekdo rikal radu: “Kdyz si zakaznik na neco stezuje, tak nakonec vzdy jde jen penize”. Pro majitele firmy je nekdy nepochopitelne proc…


Komentáře

(nezobrazuje se)