Přiznám se dobrovolně a bez mučení, že na Seznam moc stránky neoptimalizuji, a to i když mu v boji s Google velmi fandím. Na většinu mých projektů chodí lidé výhradně z Google. Ovšem porovnávat to nemá moc smysl. Nikdy to ani nezkoušejte. I kdyby šlo o stejná slova, tak návštěvníci jsou často tak odlišní, že by se vyplatilo mít pro ně úplně jinou stránku.
Ale to je na jiné téma. Dnes se s vámi chci podělit o zajímavou zkušenost. Před nějakou dobu kluci přidali na Webdeal Monitorování pozic na Seznam.cz. Řekl jsem si, že to vyzkouším pořádně a nahodím tam můj druhý blogísek cn130. Jenomže jsem lenivej a dosud jsem se nějak zvlášť nerozhodnul na co ho vlastně chci optimalizovat. Takže jsem tam naházel názvy webhostingů, které sleduju. Celkem mě překvapilo jak jsem na některé byl poměrně vysoko.
Uplynula nějaká doba. Nástroj na sledování keywordů nefungoval a mě to bylo vlastně celkem jedno. Dál jsem si psal články, komentoval různé reklamní kampaně a vůbec to neřešil. Dneska jsem si všiml, že nástroj byl uveden opět do provozu, ovšem je nutné jej alespoň prozatím aktivovat ručně. Říkám si ok. Kouknu jak si stojím. V porovnání s předchozím obdobím jsem si u většiny klíčových slov pohoršil. Takže nastal čas projít si jednotlivá klíčová a porovnat je se záznamy.
Poznámka: struktura cn130 je udělaná, tak že jednotlivé názvy firem v postech odkazují na stránku o ní. Ze stránky pak vede nofollow odkaz na domovskou stránku firmy.
Související články
Jak na bezproblémovou indexaci seznam 1
Po posledních dvou článcích jsem dostal dotazy ohledně indexace seznamem. Někdo má s tímto zdrojem BFU stále problém a přitom seznam za…
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…
Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ
Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…