V komentářích k mému minulému článku o nákupu odkazů se objevil návrh, jak nedostatek kvalitních odkazů řešit. Jde o systém pay per post, respektive platba za článek.
Bloger napíše článek na téma zadané inzerentem a publikuje ho na svém blogu. Inzerent pouze zadá téma a zaplatí. Výhoda je, že bloger publikuje jen články na související téma a nenapíše si na blog každou blbost (jak tomu je u webů, které publikují jenom PR články), protože by naštval své pravidelné čtenáře. Druhou výhodou je, že takové články nejsou odhalitelné vyhledávači. Hlavní nevýhodu pak vidím v nedostatku kvalitních blogů, které by byly ochotny publikovat komerční články.
Tuto situaci se snaží řešit systém placla, kde jsem se na zkoušku zaregistroval a už bych konečně měl zaplatit fakturu a dobít si kredit, aby se moje nabídka zobrazila blogerům. Velmi podrobně se této tematice v poslední době věnuje drago. Konkrétně tady, tady a ještě tady.
Nabízím 200-500kč za publikaci (napsání plus publikování) článku na vašem blogu nebo webu.(U velmi kvalitních blogů a webů můžu dát i víc.) Článek musí obsahovat odkaz na web mého klienta a web musí být tematicky spřízněn s webem, pro který poptávám článek.
Související články
Placla.cz - dobře našlápnutý Pay-Per-Post
První český Pay-Per-Post (který znám) Placla.cz jsem měla možnost vidět už ve fázi testování. Dnes už běží v ostrém provozu přes…
Jak je to s t?mi Pay Per Post systémy? Opravdu je Google nemá rád?
Nedávno jsem napsal další ?lánek o PRyardu. Objevilo se op?t pár dotaz? a komentá?? k celému konceptu Pay Per Post. Asi nejzajímav?jší mi…
Za?al Google penalizovat guest posty?
Na Search Engine Journal vyšel ?lánek, ve kterém je p?íklad manuální penalizace Google za takzvaný guest posting. V ?lánku je n?kolik…