Hodnota casu

podnikanivusa.com, 31. března 2016 ve 20:56:01, 78x přečteno

Snad nejcastejsim dotazem po prodeji Shipito je co budu dale delat. Lide maji ocekavani, ze se s znovu pustim do budovani dalsi firmy. A ze se budu strasne nudit, kdyz neco dalsiho nerozjedu.

Abych to uvedl na pravou miru tak porad neco delam. Vlastnim osm skladu, ktere manazuji. I kdyz s tim neni moc prace, tak porad je neco co musim resit. Tak jako asi kdyz spravujete jakykoliv majetek. Porad jeste vlastnim firmu na zakladani firem – IncParadise. Ruzne tam ted vylepsujeme a je to proste firma jako kazda jina. Objevuji se ruzne situace, ktere je potreba resit. Ale protoze ten business delam dlouho a znam ho, tak to neni pro me tak dramaticke.

I v dobe kdy jsem vydelaval mnohem mene tak jsem nikdy nemel pocit, ze by me chybeli penize. Vzdy jsem ale mel pocit, ze chci mit vice casu. Clovek muze spoustu veci delat i bez velkeho mnozstvi penez. Da se najit nejaky kreativni zpusob. Treba cestovat se da ultra luxusne, ale taky na budgetu. Oboji stoji za to. Ono je spise otazka jestli ma clovek na to cestovani cas! Tak podobne to je se spoustou aktivit.

Kdyz rozjedu novou firmu tak si toho sveho casu vyrazne odeberu. Naprosto dobrovolne.  Drive pro me byla motivace vydelat dostatek penez, abych byl financne nezavisly. To mam vyreseno. Takze co je motivace proc budovat dalsi firmu?  Do urcite miry bych chtel vyuzit zkusenosti co jsem nasbiral a zuzitkoval je.Mnoho veci vidim jasneji nez kdyz jsem zacinal podnikat. Kdybych rozjel neco dalsiho tak to musi byt neco co ma velky potencial. Proste to meritko uz neni, ze to musi neco vydelat. Ale zajima me jak daleko se da vyrust. Tady treba myslim rozdil mezitim mit prodeje 30 milionu versus 500 milionu dolaru.  Tohle je docela dobre tema na diskuzi, protoze ne kazde podnikani ten potencial ma. Kazdopadne ta perspektiva kdyz neco budu noveho delat je ted uplne jina nez byla jeste pred par roky.

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Škálování organické návšt?vnosti s obsahovou sérii

M?j poslední web m?l více jak 42 tisíc návšt?v z vyhledáva?e b?hem posledních 30 dní a to je starý zhruba rok. Dosáhl jsem toho pomocí…

Jak využít customer lifetime value (CLV) v marketingu?

Mnoho odborník? tvrdí, že jedna z nejd?ležit?jších metrik, které by m?l marketingový manager nebo majitel e-commerce projektu chtít v?novat…

Seznam smazaných českých gTLD 22.4.2011

V dnešním seznamu je přemíra NNNN.info domén. Vypadá to, že za poslední rok se nic nezměnilo. Stále se donekonečna registrují NNNN.info…


Komentáře

(nezobrazuje se)