Už se mi na Twitter jednou mihla celkem zajímavá reklama, ale v záplavě informací o jednom SEO fenoménu jsem jí ignoroval. Dneska se mi ale zobrazila znovu a musím uznat, že tedy potenciál, který v sobě má, se Facebook může zahrabat. Schválně koukněte na to:
Search engine land mi nabízí jedním kliknutím odběr jejich novinek na email. Kdo zkoušel prodávat nějaké infoprodukty asi tuší jak je důležité získat email potenciálního zájemce. No nebuďme zlí, stejně tak se dají prodávat třeba užitečné ebooky anebo některé služby. Prostě nakousnout a přesvědčit později.
Jenomže jak tahle sranda vlastně funguje? Co se týká reklamy a Twitter pro ČR tak je to spíše velký fail. Ačkoliv velká média přetlumočila tiskovou zprávu od Twitter, že se otvírá i pro ČR jako něco velkého, tak faktem je, že no jak to jen říct, prostě kulový. Bez šance. Čekají tu desítky inzerentů s pořádným rozpočtem, ale reklama pro ČR prostě standardní cestou stále nejde. A pokud nechcete spoléhat na služby třetí strany jako je třeba Pay4T, která je mimochodem fakt super nápad jen trochu nedotažená, spíše opomenutá provozovatelem, tak máte smůlu. Ale vraťme se k poměrně zajímavé reklamě, kterou jsem prezentoval na screenshotu.
Twitter posouvá reklamy o krok dál. Každý chceme od reklamy trochu něco jiného. Konkrétně Search Engine Land potřebuje nové odběratele jejich newsletteru a tak využijí takzvané Twitter’s Lead Generation Cards. Přiznávám v tomto případě radši dám odkaz na zdroj, protože jsem neměl možnost si vše vyzkoušet. Však víte. Twitter a ČR reklama zatím nejsou tak nějak kompatibilní.
Související články
Srpnový ob?žník z digitálního sv?ta 2017
Cílem nové kampan? je podpo?it focení na iPhonech a kampa? #ShotoniPhone, kdy Apple bude na svém profilu zve?ej?ovat fotografie vytvo?ené na…
Až polovina hledání v Google nevede ke kliku
Spole?nost Jumpshot zpracovává anonymizované data z oblíbeného bezpe?nostního balí?ku Avast. Ten dává pozor jaké stránky uživatel…
Kolik vyd?lá sociálním sítím jeden uživatel
Celkem zajímavá ?ísla se objevila na Search Engine Journal. Na základ? ve?ejných ú?etních uzáv?rek a po?tu aktivních uživatel? spo?ítali,…