Google změnil vzhled vyhledávání, poměrně významně. Posouvá se tak ještě dál od Googlu, na který jsme byli zvyklí. Do jednoduchého layoutu soustředěného na výsledky vyhledávání se přidávají další prvky. Změna loga asi není zásadní, co tam ale máme dál?
To hlavní, čeho si nemůžete nevšimnout je levé meníčko s odkazy. To samozřejmě odsouvá výsledky hledání trochu někam jinam a přidává jiný výrazný prvek. Zajímavé je, že část odkazů zůstává shodná i v horní části stránky. Možná postupný přesun nebo testování. V pravé části stránky zůstávají reklamy AdWords. Vzniklý třísloupcový layout mi na Google trochu nesedí. Levé menu nejde schovat, což bych celkem očekávala. Hledání chci prostě hned zkraje.
Pamatujete na radio buttonek pod vyhledávacím políčkem? Také jste ho měli jako rychlou cestu, když jste chtěli vědět, co se u nás píše třeba o Facebooku? Nezoufejte. Nevzdala jsem to a našla v pravém sloupci pod meníčkem odkaz se stejnou funkcí.
Rychle přístupné možnosti řazení se mi líbí. Snadno si třeba najdete jen články, které se na téma, které vás zajímá napsaly nedávno, ať už tím myslíte loni nebo včera. Řazením podle data je navíc možné úplně nahradit řazení podle relevance.
Související články
Co se událo na ?eském hostingovém trhu v lednu 2020
„Snažíme se o zodpov?dný p?ístup ke spole?nosti, a chceme minimalizovat naši uhlíkovou stopu. Od ledna 2020 proto využíváme pro napájení…
Jak zjistit jaké cookies jsou na stránce
Pod ?lánkem Jak jsem vy?ešil GDPR pro mé blogy se zeptala Lydie co jsou to cookies a jak se dají na vlastním webu vlastn? najít. Ti z vás,…
Další zajímavý SPAC $TBA se spojí s ironSource
Dnes jsem op?t m?l chvilku a probíral se seznamem více jak 140 SPAC, které už mají definitive agreement. Mají tedy dohodu se spole?ností,…