Pokud jste v posledních dnech hledali na Google n?jaký obrázek, asi jste si všimli pom?rn? zásadních zm?n, anebo také t?eba ne, protože Google nový design a funkce vyhledání už dlouhé m?síce testuje na vybraných uživatelích. Te? už však nové vyhledávání obrázk? vidí všichni a je na?ase se na n?j p?ipravit.
Nové vyhledávání obrázk? bylo nasazeno už v b?eznu 2018 pro mobilní telefony. Tehdy m? zaujaly hlavn? popisy a domény pod obrázky. ?íkal jsem si pokud by to platilo i pro desktopy, tak to m?že mít celkem zásadní vliv na onpage optimalizaci.
No a jak dneska m?žeme vid?t, tak se i stalo. Nové vyhledávání obrázk? na desktopech zobrazuje tém?? to samé. I když chybí nap?íklad funkce pro hledání produkt?. To však ?asem m?že p?ibýt. Poj?me se ale podívat co se vlastn? m?ní.
Pod každým obrázkem je text odpovídající zna?ce title na stránce a doména druhého anebo t?etího ?ádu. To znamená, že pokud jsou Google obrázky zdrojem vaší d?ležité návšt?vnosti, tak byste na to m?li p?i p?íprav? text? myslet.
Související články
3 tipy na automatické odkazy ve WordPress
Dnes bych se s vámi rád pod?lil o pár jednoduchých tip? jak automaticky a pr?b?žn? vytvá?et automaticky zp?tné odkazy pomocí WordPress a…
Až polovina hledání v Google nevede ke kliku
Spole?nost Jumpshot zpracovává anonymizované data z oblíbeného bezpe?nostního balí?ku Avast. Ten dává pozor jaké stránky uživatel…
Jak v roce 2019 Wikipedia p?išla o 3 miliardy návšt?v z Google
Na hackernoon.com vyšel zajímavý ?lánek, který se v?nuje propadu návšt?vnosti Wikipedie v d?sledku nasazení Knowledge Graphs a Direct Answers.…