Na posledním Google Webmaster Central office-hours hangout se ?ešila otázka jak se Google dívá na skryté texty anebo skrytý obsah obecn?. Je to pom?rn? zásadní informace, protože dnes je zcela b?žné zobrazovat rozší?ené popisky teprve na žádost (interakci) návšt?vníka. Zvlášt? pokud máte návšt?vníky z mobilních telefon?.
Tazatel se ptal na popisky zboží, které jsou implicitn? schované. Teprve když se chce uživatel dozv?d?t více o produktu, tak si rozklikne detaily a zobrazí se mu. Samoz?ejm? s unikátními popisky pro každý produkt je hodn? práce, takže otázkou je jestli nevyjde nazmar.
Odpov?? je, že nikoliv. Google totiž ne?eší, co je vid?t hned po na?tení stránky, ale co je v HTML dokumentu stránky. Pokud jsou tam n?jaké popisky, tak je považuje prost? za další text a pracuje s nimi.
Samoz?ejm? to je zjednodušen? ?e?eno. Víme že si Google umí stránku vykreslit a také že se ne ke všem text?m chová stejn? (nad ohybem, nadpisy atd.). Ovšem to nejzásadn?jší je, že texty vidí.
Související články
Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ
Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…
Google prochází stránku 2x, jednou kv?li HTML a jednou kv?li JavaScript
V minulém roce mi n?jak utekl celkem zajímavý tweet od Johna Muellera, který potvrdil že Google prochází obsah vašeho webu 2x. Nejd?íve…
Jak se Google dívá na obsah, který se objeví až po kliknutí?
Dlouhé roky lidem vrtá hlavou jak Goolge posuzuje obsah na stránce, který není ihned po na?tení vid?t. Chová se k n?mu stejn?? Dává mu…