Forrester Research – nepěkné čtení pro klasické direct marketingové agentury

madcow.cz, 27. ledna 2010 ve 14:47:58, 55x přečteno

Nepěkně se museli cítit pracovníci direct marketingových agentur, když otevřeli nedávno publikovaný výzkum US Interactive Marketing Forecast, 2009 To 2014, od společnosti Forrester Research. Jen letmý pohled na graf 1–2 na straně 3 jim totiž naznačil, že s jejich oborem není něco správně.

Nejen z důvodů probíhající finanční krize se totiž investice budou přesouvat směrem 
k “digitálu” a kdo zaspal dobu, může v současné době prožívat lehké i větší noční můry. Skoro to vypadá, že klasické direct marketingové komunikaci zvoní hrana.

Podívejte se, jak odpovědělo ve výzkumu na 200 marketingových pracovníků ze společností 
s více než 200 zaměstnanci. 1. “How will you fund increases in your company’s interactive marketing budget?”

We will increase budget for interactive by shifting money away from traditional marketing – 60 % We will increase budget for interactive with no budget change to traditional marketing – 15 % We will increase budget for both interactive and traditional – 14 % We have no plans to increase our interactive marketing budget – 7 % Don’t know – 8 %

Pokračování na: madcow.cz

Související články

Jak jsem se zase vytočil aneb Brief a direkt marketing

Minulý týden jsem byl po dlouhé době výrazně protivný na naše accounty kvůli poněkud nedotaženému briefu. Debata šla skutečně na…

Smrčci, aneb Vánoční lekce z kreativity

V českých médiích se před Vánoci objevuje reklama ve které vystupují dva Smrčci. Je na pokračování. A na YouTube a podobných médiích…

Co o firmě v online marketingu vypovídají reference?

Z mého minulého článku jste mohli vyčíst, že se už nevěnuji tolik SEO na výkonné úrovni. (To jako že spíš SEO řídím, než…


Komentáře

(nezobrazuje se)