Dost možná jste o něm ani neslyšeli, protože je pravda, že když se řekne nová sociální síť, drtivé většině lidí se vybaví v českém prostředí spíše Google+, ale to je chyba. Pinterest je sítí, která v určitých hlediscích strčí do kapsy i stávající hráče a stává se pomalu, ale jistě fenoménem, se kterým je třeba počítat. Několik čísel, abych demonstroval atraktivitu Pinterestu, a poté pár tipů, jak ho využít pro marketing. Tolik v dnešním článku
Vycházím z několika analýz a infografik, takže vždy nejprve vypíchnu několik faktů, které jsou buď důležité, nebo jednoduše pro ty, kteří nejsou tolik zběhlí v angličtině, a pak celou infografiku přidám, pokud jí mám k dispozici.
Začnu tím, co vlastně Pinterest je. Pin je v překladu špendlík a tato sociální síť slouží k tomu, abyste sem mohli přišpendlit, co vás na internetu zaujalo – obrázek, odkaz na nějaký produkt, aktivita apod. Jeho výsledky jsou zatím oslnivé:
1.) Pinterest získal v rekordní době 10 miliónů uživatelů – žádné nezávislé stránce se to v historii internetu nepodařilo rychleji (od začátku roku nárůst 145%). 2.) Dnes má něco přes 10,4 miliónu registrovaných a měsíčně se na něj přihlásí téměř 12 miliónů unikátních návštěvníků (zhruba 2 miliony jsou zde denně). 3.) Pokud si najdete fanoušky Pinterestu na Facebooku, tak neuvěřitelných 97% jsou ženy. 4.) Co je pro marketing asi nejzajímavější, Pinterest generuje pro weby, na které se odkazuje, větší traffic než YouTube, Google+ a LInkedIn dohromady.
Související články
Pinterest pro vina
Chtel bych vedet o jaka vina maji lide zajem. Ty vina nemusi byt jen z CR, ale treba z celeho sveta. Takze jde o globalni aplikaci. Fungovalo by to…
Co bude následovat po boomu kolektivního nakupování?
Hitem letošního roku na českém internetu se stal fenomén tzv. group buyingu tedy hromadného nakupování, o kterém jsme již psali v článku…
Velikosti obrázk? pro sociální sít? v roce 2016
Dneska jsem narazil na infografiku, kde jsou vypsané aktuální velikosti obrázk? pro r?zné sociální sít?. Myslím si, že není na škodu si…