Poslední dobou jsem oto?il kormidlo od seberozvojových, marketingových a investi?ních knih k n??emu trochu jinému. A musím ?íci, že m? ?tení už roky takhle nebavilo. Nejvíc si nyní ujíždím na knihách o vývoji lidstva, historii, geografii, objevech a vynálezech. Samoz?ejm? na všechny ty v?ci nyní koukám svojí deformovanou perspektivou marketéra. Na Erika jsem narazil v posledních dvou knihách.
Doba, kdy když n?co najdeš, tak m?žeš ?íct, že je to tvoje, tak je pro nás nep?edstavitelná – fascinující. V dnešní spole?nosti všechno n?komu pat?í. Když n?co chceme, tak si to musíme koupit a nebo nám to dá stát. Nic víc.
D?íve to bylo zajímav?jší a divo?ejší. N?kam jste p?išli, podívali se okolo a nikdo tam nebyl? Tak to bylo vaše. Nemuseli jste koukat na katastr, jestli to n?koho je. Prost? jste píchli do zem? sv?j prapor a bylo to vaše dokud n?kdo nepíchnul do vás.
Erik Rudý byl týpek, kterého byste necht?li úpln? za souseda. Nejd?íve ho s otcem vyhostili z Norska za n?jaké lumpárny a následn? byl za dvojnásobnou vraždu na Islandu vyhošt?n z ostrova na 3 roky (a pak že jsou dnes ty tresty mírné).
Související články
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…
Co je branding a jaké má p?ínosy?
R?st vašeho podnikání nebo jakéhokoliv projektu závisí z velké ?ásti na úsp?šné strategii budování zna?ky. To si samoz?ejm? drtivá…
Sledujte Den D v televizi
Pokud vlastníte televizi, koukejte dnes v 21:40 na ČT 1, kde si svou premiéru odbude česká verze relativně známého „start-up pořadu“…