Dneska bylo v Mephisu drama. Poslal jsem tam na kontrolu jednou mou zamestnankyni z Kalifornie. A museli jsme vyhodit zamestnankyni v Memphisu. Nefungovalo to. Domluva byla strasna. Proste to uz dal neslo. Jenze ji se to tak dotklo, ze vybehla z kancelare. Dotcene praskla dvermi. A zapomnela predat urcite veci.
Lekce dne byla, ze je nejdrive potreba prevzit klice, zjistit hesla a az pote lidi vyhodit. Me se stalo kdysi neco podobneho. Jedna zamestnankyne me vyrvala policku ze zdi a pak vymazala z pocitace dulezite informace. Nekdy jsou lidi emocialni i kdyz vetsinou je to naprosto v klidu. Radeji ted vsechno prebiram nez cloveku reknu, ze ho vyhodim. Predem jsem ji varoval at ji to nerika nez prijede. Udelala chybu, ze ji to rekla tesne nez prijela do kanclu. Mluvila s ni totiz na telefonu a prorekla se. Takze se takto minuli na parkovisti. Ale chybami se clovek uci. Tohle je manazersky trenink v praxi.
Související články
Názor na startup
Ahoj Johne, jelikož se při realizaci tohoto nápadu řídím hlavně podle Tvých myšlenek (zrealizovat nápad co nejjednodušeji, za minimum…
Stále spousta lidí neví, že na Google jsou reklamy
Že existují lidé, kteří nevědí, že Google při zobrazování stránky s výsledky vyhledávání vkládá kolem reklamu, asi nikoho z vás…
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…