Copywriting: Um?ní psát

webzurnal.cz, 23. října 2015 ve 12:30:13, 10x přečteno

Zamýšleli jste se n?kdy nad tím, pro? vás n?které texty na internetu zaujmou a jiné v?bec ne? Ano, grafika a zpracování webu dokáže hodn?, ale poj?me si nyní pov?d?t o samotném psaní a jeho stylu.

Na internetu jsou miliony text?. Jak docílit toho, aby konkrétn? ten váš byl do?ten do konce? P?edstavte si ?lov?ka, který si chce koupit fotoaparát. Vyhledá si tento pojem nap?. v googlu a ten na n?j vychrlí stovky odkaz?. Zájemce o fotoaparát si postupn? jednotlivé internetové stránky otvírá. Pokud ho nezaujme text (nejen ten), hned kliká dál. Šance, ve které mohou vaše webové stránky zaujmout, se po?ítá na vte?iny…

Copywriting je oblast, která se zabývá tím, jak psát tak, aby text byl co nej?tiv?jší. Snaží se minimalizovat pravd?podobnost, že uživatel klikne jinam a tím vaším stránkám dá „sbohem“. Cílem copywritingu je také posunout vaše internetové stránky na p?edn?jší pozice ve vyhledáva?ích a je z?ejmé, že ?ím výše budou, tím pravd?podobn?ji se k nim uživatel dostane. Jist? si ned?láte iluzi, že zájemce o n?jaké zboží ?i služby bude prohlížet p?es sto odkaz?.

Dobrý copywriter (nebo také texta?) umí napsat kvalitní text, který bude prodávat to, co má propagovat. Samoz?ejmostí je, že musí psát gramaticky i stylisticky bez chyby, ale není to jediný požadavek.

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

SEO Copywriting – 10 základních chyb

ak psát dobrý text pro web, který by uspokojil jak touhu po vyšších p?í?kách ve vyhledáva?ích, tak nároky klient? na stoprocentní…

Prodané .cz domény 3. – 10. listopadu

Nejdražší prodanou doménou tohoto týdne se stal velice zajímavý kousek cestovanisepsem.cz. Po 13 p?íhozech se cena vyšplhala na 3,7K CZK. V…

Škálování organické návšt?vnosti s obsahovou sérii

M?j poslední web m?l více jak 42 tisíc návšt?v z vyhledáva?e b?hem posledních 30 dní a to je starý zhruba rok. Dosáhl jsem toho pomocí…


Komentáře

(nezobrazuje se)