Zajímavou reklamní kampa? spustila Coca Cola. Nato?ila videoklip Reach Up na podporu Special Olympics World Games 2015 a za každé sdílení tohoto videoklipu s hashtagem #ReachUp v?nuje 1 USD na tuto akci.
“In all our lives, we’ve been touched by somebody who may not have been born with all the opportunities we were. At the end of the day, we are all doing the exact same thing — trying to appreciate this daily life that we’re given. I feel like the lucky one, being able to spend time and learn from two incredible individuals — Madison and Bree — involved with Coca-Cola for something as special and as important as the Special Olympics World Games. Reach Up is an anthem. I want people to hear it and feel like they can do anything.”
Samoz?ejm? je chválihodné podpo?it takovouto akci. Samoz?ejm? se objevila i kritika, že Coca-Cola je stejn? partner tak mohli peníze v?novat rovnou, anebo že sloví?ko donate znamená n?co darovat bez protihodnoty. Ovšem žijeme ve sv?t? komerce. Navíc jak se ukázalo minimáln? u m?, tak podobné formy propagace vedou k ší?ení zprávy, poselství, informace to je jedno jak to nazveme. Prost? m? to zaujalo o pod?lil jsem se o to s vámi.
Když se nad celou akcí zamyslíte je to v podstat? pay to share model. Jen peníze nedostane ten kdo sdílel. Na ?eském Pay4t, dostanete za tweet ?i reteweet od n?kolika desetikorun do nižších stokorun. Práv? te? jsou tam následující nabídky.
Související články
Pár post?eh? ke QUALCOMM
O?ekával jsem Santa Claus rally a místo toho p?išel celkem slušný propad, který tento týden umoc?uje ješt? nízká likvidita kv?li svátk?m.…
Kv?li zájmu ?ínských investor? se m?ní pravidla pro doménu .ws
.ws je národní doménou Samoa (Western Samoa). Ve sv?t? je pom?rn? oblíbená, protože vypadá jako zkratka pro Web Site, Web Service anebo World…
Jak mi jde investování XXVIII. – shrnutí za listopad 2021
Listopad byl hlavn? o hlášení hospodá?ských výsledk?. N?co spadlo a já toho využil, n?co narostlo a m?l jsem z toho dobrý pocit. Koncem…