Český direkt – přátelské posezení nad poměrně tragickým stavem českého direkt marketingu
madcow.cz, 4. května 2010 ve 13:48:01,Musím říct, že oproti loňskému hodnocení Českého direktu byl ten letošní v několika ohledech lepší. Za prvé v tom, že byl vyměněn hlasovací papírek s nejasným bodovým hodnocením za Graema Murraye s jasným názorem na hodnotící kritéria. Navíc je Graeme o trochu zábavnější.
Za druhé shortlisty alespoň trochu pročistily přihlášené práce od opravdových tragédií. To tragické tentokrát neopustilo prostor on-line galerie, kde snad bude brzy zničeno.
Bohužel ani změny v soutěži nemohly vylepšit úroveň prací na shortlistu. Na většině totiž bylo vidět, jak na nás dopadá současná krize a jak ovlivňuje naši práci – především odvahu zkoušet nové a odvážné cesty.
V této situaci tedy nebylo vůbec jednoduché vybírat dobré práce, u několika kategorií se to ani nepovedlo, a to včetně Grand Prix. Níže uvádím práce, které se mně osobně líbily – některé oslovily zbytek poroty, jiné zapadly.
Související články
Google zm?nil algoritmus. Znevýhod?uje weby s mnoha reklamami
Mezi pravidla tvorby dobrého výkonnostního online marketingu pat?í i sledování zm?n ve vyhledávací algoritmické rovnici vyhledava??…
Prokliky z Google featured snippet zvýrazní citovaný obsah p?ímo na stránce
Tento týden spustil Google pom?rn? zásadní novinku, kterou zvýší prestiž svých featured snippet a také vašeho webu. Sta?í když bude vše…
Jak vytvořit direkt mailovou kampaň a jak ji zadat agentuře
O zaručených pravidlech jsme četli snad všichni. 80 % této ingredience zaručí úspěch kampaně, 20 % jiné ingredience z vašich zákazníků…