Canonical je atribut tagu link (p?íklad: ), který se používá pro ozna?ení stránky s originálním obsahem. Jednoduše když dokáže váš skript vygenerovat n?kolik URL se stejným textem, pomocí canonical ukážete vyhledáva??m, která stránka je ta pravá a chcete aby jí indexovat. Je to elegantní zp?sob, jak se vybrat neobratnému p?esm?rování, noindex a podobným v?cem, které vás za ur?itých okolností mohou dostat do SEO šlamastiky. Jak pracovat s canonical byste m?li v?d?t a? už d?láte profesionální anebo sezónní SEO. V znalostní bázi jej má jak Google tak i Seznam.
P?iznám se, že jsem bral Canonical jen jako SEO zna?ku. Prost? když se hrabete v SEO moc dlouho, tak jej vidíte všude. Takže když jsem si dneska p?e?etl post od Johna Mullera dost m? to zasko?ilo. N?co jako WTF? ono se to dá použít i k n??emu jinému než SEO?
JohnMu said: If these pages are equivalent, even if they’re not 100% identical, I’d use a rel=canonical here. With that, all of the signals (such as links to those pages) that we have for the „set“ of URLs will be combined in your preferred version. Using a noindex on the other hand would result in only one page being indexed, with all the other pages from that set – and any associated signals we might have – dropping out. Cheers John
Takže máme tu dv? stránky, které nejsou úpln? obsahov? identické. Ale ve vyhledáva?ích bychom rádi vid?li jen jednu z toho. To by za ur?itých okolností mohlo být reálné. Jen m? napadají samé šílenosti :)
Související články
Už rok tu s námi bude Gutenberg zvykli jste si?
Nový editor Gutenberg dorazil do WordPress s aktualuzací 5.0, která vyšla 6. prosince 2018. Rozpoutal hodn? diskuze jak v úzké komunit?…
Pro? monitorovat sociální sít? a online média?
Sledování d?ní na sociálních sítích, v blogosfé?e a v online médiích by m?lo být b?žnou sou?ástí internetového marketingu. Jedná se…
IPO Gevorkyan
P?ed pár dny m? zaujala informace o plánovaném IPO spole?nosti Gevorkyan na BCPP trhu START. Zahlédl jsem jen zb?žn?, že to bude velké,…