Blog jednoduše, rychle a zdarma

webzurnal.cz, 26. července 2010 ve 08:00:56, 85x přečteno
Blog jednoduše, rychle a zdarma

Blog se může stát velice silným nástrojem, díky kterému lze propagovat e-shop, komunikovat s klienty a získávat zpětnou vazbu. Přestože existují open source systémy vhodné pro provoz blogu, jako je WordPress, Joomla nebo Drupal, existuje ještě snazší cesta, jak propagovat svůj obchod – Posterous a Tumblr.

Posterous i Tumblr jsou blogovací systémy, které jsou zaměřeny na co nejjednodušší vkládání správu obsahu. Hlavní výhodou je, že kdokoliv si může vytvořit blog a začít psát takřka ihned. Odpadá tím tedy často poněkud složitější nastavování systémů jako je například WordPress. Daní za takovouto jednoduchost je šablonovitý vzhled, což ale na druhou stranu zaručuje, že blog bude vypadat profesionálně. Zároveň je k oběma těmto systémům k dispozici poměrně slušné množství šablon a oba dovolují vkládat vlastní vzhledy. Nejdříve se tedy podíváme na systém Tumblr.

Registrace na Tumblr je velmi jednoduchá. Stačí přijít na stránky služby, kde ihned vybafne registrační formulář. Stačí zadat e-mail a zvolit heslo a URL stránku (tu je možné poté měnit). Během chvíle bude služba aktivována a člověk může začít s nastavováním jednoduchého blogu.

Jak je vidět na obrázku výše, administrace je velmi jednoduchá. V pravém menu můžeme vidět klasické záložky pro zveřejněné články, rozpracované články, naplánované zveřejnění a nastavení. V horním menu jsou ikony, jejichž výběrem uživatel určuje jaký obsah chce přidávat, zda se jedná o text nebo obrázky a další.

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!

Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…

Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?

V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…


Komentáře

(nezobrazuje se)