Authority site – Jak na obsah I.

404m.com, 8. října 2013 ve 14:02:38, 53x přečteno
Authority site – Jak na obsah I.

Podle reakcí, které mi chodí a čteností soudím, že téma authority site se vám líbí, takže jsem se rozhodl, že napíšu jeden článek postavený na mých zkušenostech z minulého roku.

Myšlenka je tedy jednoduchá. Vybereme si nějaké zajímavé anebo ne moc silně konkurenční téma a vytvoříme něco jako web, který se může proměnit v cokoliv. Při mém test jsem chtěl zkusit o kolik bude jednodušší prosadit white hat techniky linkbuildingu, pokud se nemáte za co stydět oproti komerčním webů, kde se stydět prostě musíte, protože každý pozná reklamu :)

Zasekl jsem se ale hned na začátku. Pokud chcete simulovat reálný web, který by měl mít autoritu, potřebujete mít obsah, který si autoritu zaslouží. Jenomže něco takového nevymyslíte. Musíte si nastudovat podklady a vytvořit z nich texty. Zdroje jsou často zahraniční, protože v ČR u specifického tématu jednoduše nejsou. Jednoduše řečeno autority site v ideálním případě obsahuje informace, které si vyhledávač prostě nemůže dovolit penalizovat, protože nikde jinde v takové kvalitě nejsou ;)

Zajímavé bylo, že legálních multimédií bylo všude dostatek. Tuny obrázků, které jste si mohli upravit, předělat a získat opěrné body ve starém Google Images, přes které budou proudit lidi, ale ty texty to byl prostě šílený zásek. Buď překládat anglicky psané články, anebo to prostě sepisovat z různých zdrojů. Obojí vycházelo i na dvě hodiny času a to nemám s psanou angličtinou větší problém.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Jak na SEO u authority site?

Na webtrhu dneska vyšlo vlákno Jak na SEO u authority site? celkem hezká a jednoduchá otázka. Většina z vás asi nebude mít s odpovědí…

Srpnový ob?žník z digitálního sv?ta 2017

Cílem nové kampan? je podpo?it focení na iPhonech a kampa? #ShotoniPhone, kdy Apple bude na svém profilu zve?ej?ovat fotografie vytvo?ené na

Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ

Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…


Komentáře

(nezobrazuje se)