Analýza reklamních investic na českém internetu za rok 2009

webzurnal.cz, 24. března 2010 ve 07:00:38, 33x přečteno
Analýza reklamních investic na českém internetu za rok 2009

Jaké jsou trendy v oblasti internetové reklamy a jaký lze předpokládat budoucí vývoj? Na serveru NaHa1 si můžete přečíst analýzu  segmentace a možného vývoje hlavních druhů reklamy na českém internetu. Přesněji se tato analýza týká poměru display a search reklamy za rok 2009. Přestože se analýza spíše než o jasná čísla opírá o kvalifikovaný odhad, jistě může posloužit jako určitý ukazatel vývoje reklamních postupů na českém internetu.

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

Kolik si vydělají top partneři u Invia?

Poté co Webtrh otočil kormidlem už nezbylo na českém internetu moc míst, kde se otevřeně diskutuje o tom jak lze úspěšně vydělávat na

Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?

V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…

Prodané .cz domény 3. – 9. ?ervna

Nejdražší prodanou doménou tohoto týdne je priznaky.cz, která se vydražila na dAukce za 3,9K CZK. Byla to celkem bitva. Akce trvala 50 minut a…


Komentáře

(nezobrazuje se)