Při provozování e-shopu je jedním z velmi důležitých faktorů ovlivňujících, zda návštěvník něco nakoupí či nikoliv, přívětivé a přehledné uživatelské rozhraní. Přestože je toto oblast webdesignérů a grafiků, je vhodné, když i provozovatel e-shopu má povědomí o principech, které při práci s uživatelským rozhraní fungují.
Jistě má každý, kdo se pohybuje na internetu nebo pracuje s počítači, zkušenost s nepřehledným nebo jinak zmateným uživatelským rozhraním. V tu chvíli většina lidí, pokud může, raději uteče. V podstatě nezáleží, jestli se jedná o uživatelské rozhraní e-shopu nebo specializovaného software. Bohužel návštěvníci e-shopů obvykle nemají trpělivost zkoumat, jaké “kulišárny” a hádanky si na ně designér připravil a raději odejdou rychle jinam.
Související články
Windows 8: Jak zapnout potvzovací dialog na smazání souboru?
Windows 8 přestaly zobrazovat potvrzovací výzvu před smazáním souboru. Pokud zmáčknete klávesu delete, soubor nebo složka se ihned přesune…
Aukce na subreg.cz beta test pokračuje
Po prodeji xq.cz a n5.cz pokračuje testování aukcí domén pod záštitou subreg.cz. Ačkoliv je aukce domén přístupná přímo z…
Testování použitelnosti vašeho e-shopu
Při provozu e-shopu je sice důležitá návštěvnost, ale faktor, který ovlivňuje úspěšnost obchodu, je z kolika návštěvníků se stanou…