Možná už jste slyšeli o tom, že skute?né tajemství SEO copywritingu spo?ívá ve vytvá?ení kvalitního obsahu, který sám p?itahuje odkazy. To je zna?ný rozdíl od klasického pojetí, p?i kterém jde o optimalizaci stránky pomocí klí?ových slov, u níž o odkazy skoro žebráme. Jinými slovy, SEO copywriting je metoda tvorby obsahu webových stránek zame?ená na odpov??, nebo chcete-li kladnou reakci ?tená?e, ze které máme v kone?ném d?sledku užitek.
Vzhledem k tomu, že popularita (a tedy i hodnocení našich stránek) se odvíjí zejména od reakcí na náš obsah, ovšem mimo naše stránky, je nezbytné, aby ?tená?i m?li možnost toto své vyjád?ení dostat z našich stránek ven. Našt?stí ty samé copywriterské dovednosti, které používáte p?i koncipování a vytvá?ení obsahu vašich stránek m?žete s výhodou využít i p?i propagaci.
Zp?sob vytvá?ení p?esv?d?ivého obsahu se zam??uje na to „co je v n?m pro ?tená?e“. Z toho jasn? vyplývá, že pokud nenabídnete v ?lánku obsah, který bude pro ?tená?e p?ínosný, tak nem?žete po?ítat s tím, že od n?ho získáte zp?tný odkaz na váš web.
Základním klí? je stejný – porozum?t tomu, co ?tená?i cht?jí, co je zajímá a to jim v p?íštím kroku nabídnout. Jak to efektivn? provést se dozvíte v následujících 5 ov??ených zp?sobech.
Související články
Webtrh je na prodej … kdo se ujme komunity?
29. zá?í 2019 se mezi prémiovými nabídkami objevila „Chcete si koupit Webtrh?“. Martin Schlemmer alias Retal v n?m jen krátce píše:…
Doménový koš pro Black Hat SEO
Přiznám se, že moc času na testování black hat SEO jsem teď neměl. Vlastně jsem skončil u budování základu pyramidy. Z plánovaných 9…
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…