5 v?cí, které pat?í na p?ední stránku webu

webzurnal.cz, 2. listopadu 2015 ve 13:19:45, 22x přečteno

V podnikání máte jen jednu šanci ud?lat dobrý první dojem. Stejn? tak je tomu i v p?ípad? webových stránek Vaší spole?nosti. V moment? kdy se zákazníci ocitnou na webových stránkách Vaši spole?nosti, m?li by mít okamžitou p?edstavu o tom, kdo jste a co d?láte. Statistiky ovšem ukazují, že webové prezentace u mnoha malých podnik? zcela postrádají základy, to je vystavuje riziku ztráty zákazníka pouhým jedním kliknutím. Je Váš web uživatelsky p?átelský? Má snadnou orientaci?

Podmínek ke správné funk?nosti webové prezentace je n?kolik, od t?ch ergonomických po obsahové. Za?ít ovšem m?žete s následujícími p?ti v?ci, které by nem?li chyb?t na žádné p?ední stran? webu spole?nosti.

Nedávný pr?zkum d?laný Chantilly, Virginia založený na lokáních médií a výzkumné skupiny BIA/Kelsey zabývající se reklamou uvádí, že tém?? 75 procent webových stránek u malých podnik? nemají uveden e-mail na jejich domovských stránkách a dokonce šest z deseti ani telefonní ?íslo.

E-mail a telefonní ?íslo je to minimum, co by na p?ední stránce Vašeho webu m?lo být. Pokud máte i fyzické umíst?ní Vaší spole?nosti je dobré uvést i plnou adresu s PS? a státem, v?etn? map a instrukcí, jak se k Vám pohodln? dostat.

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

Webtrh je na prodej … kdo se ujme komunity?

29. zá?í 2019 se mezi prémiovými nabídkami objevila „Chcete si koupit Webtrh?“. Martin Schlemmer alias Retal v n?m jen krátce píše:…

Wikipedia stvořena k neporazitelnosti?

Více jak 70 milionů indexovaných stránek. Titulní stránka s Google Page Rankem 9, kterýna internetu kolem 150 webů. Celkový počet…

Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ

Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…


Komentáře

(nezobrazuje se)