3 nejčastější případy penalizace, kterou si klient může způsobit sám

podstavec.cz, 1. července 2013 ve 18:35:19, 21x přečteno

V poslední době se začínám poměrně hodně setkávat s penalizacemi, které nestojí na bedrech “linkbuilderů” a jejich aktivit, ale na straně opačné, klientské. Často tyto markantní problémy mohou být důvodem penalice a mnohokrát jsem se setkal s kladnou odezvou vyhledávače v případě jejich odstranění. Rozhodl jsem se proto pár příkladů níže sepsat a přidat k nim rovnou i návod na případnou detekci či opravu.

Jedním z asi nejčetnějších problémů je kopírování webových stránek na X domén. Myšlenka typu “Když mám jeden web a ten mi vydělá 10 000 Kč, tak když ho 10 krát zkopíruji, budu mít 100 000 Kč.” již dnes není zrovna košer.

I tak se poměrně často setkávám s tucty doménových aliasů, na kterých běží duplicitní obsah. Jedním z největších případů, které jsem našel, je i web Raiffeisenbank:

V první řadě je třeba zkontrolovat, zda se někde nainternetu nenalézá již existující duplicitní obsah (nebo zda vám jej někdo nekrade). To můžete jednoduše skrze nástroj CopyScape. Pro budoucí ochranu doporučuji zaplatit si CopySentry, což je nástroj, který automaticky kontroluje, zda někde na internetu nevzniká duplicitní obsah a v případě shody vás o něm informuje.

Pokračování na: podstavec.cz

Související články

Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ

Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…

Placla.cz - dobře našlápnutý Pay-Per-Post

První český Pay-Per-Post (který znám) Placla.cz jsem měla možnost vidět už ve fázi testování. Dnes už běží v ostrém provozu přes…

Jak vybrat dobrou doménu – billboard test

Vybrat dobrou doménu pro váš budoucí projekt je ob?as na dlouho. Za?ínáte pozitivn? nalad?ní, ale ?asem se dostanete do stádia – vše je…


Komentáře

(nezobrazuje se)